איפה ללמוד אילוף כלבים ?

animal-6818310_960_720

אנחנו אוהבים כלבים

Our Founder

אפשר ללמוד אילוף כלבים כאן אצלנו באתר, תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת על אילוף כלבים בצורה מלאה, כולל את כל הסרטונים שאספנו עבורכם לאילוף הכלב שלכם באופן עצמאי. 

  • אפשר ללמוד אילוף כלבים על ידי קריאת ספרים.
  • צפייה בסרטוני אילוף כלבים.
  • לעבור קורס אילוף כלבים.
  • לקבל המלצות מחברים או טיפים מאנשים שמבינים בתחום.

קריאת ספרים 

במציאות של היום קריאת ספרים הפכה להיות משהו לא כל כך נפוץ כמו בעבר, אבל אין ספק שבספרים אתם תמצאו המון מידע מעולה לאילוף הכלב שלכם בצורה מקצועית ונכונה עם הרבה מאוד טיפים מועילים שאולי לא חשבתם בכלל שקיימים. מהניסיון האישי שלי באילוף הכלבה הראשונה שלי את המידע הטוב ביותר מצאתי דווקא בספרים.

צפייה בסרטוני אילוף

הרשת מלאה בזכות יוטיוב בהמון סרטונים לאילוף כלבים. יש שם גם המון הסברים וכל מיני דברים שממש מסבירים לכם את המשמעות מאחורי הדברים. אם אתם רוצים ממש סרטונים מעולים עם המון מידע אתם תצטרכו לעשות את עם הסרטונים באנגלית למרות שגם בעברית תמצאו לא פחות מידע וחומר מעולה שיכול לעזור לכם.

לעבור קורס אילוף כלבים 

קורס אילוף כלבים לא תמיד משהו שאתם חייבים לעשות רק בשביל לאלף את הכלב שלכם, אלא אם אתם ממש רוצים לעסוק בתחום. יש המון קורסים מעולים אבל אל תשכחו שמדובר על קורסים שהעלות שלהם היא כמה אלפי שקלים ואתם צריכים להקדיש לא מעט זמן בכדי לעבור את הקורס ואת ההכשרה הנכונה.

טיפים והמלצות מחברים 

אולי לא תמיד זה יהיה הדבר הנכון לעשות, אבל תפלאו לגלות שיש המון כאלו בעלי כלבים שבכל פעם שתשאלו אותם מה עשו עם הכלב שלהם במקרה מסוים ואיך הצליחו לפתור בעיה הטיפים האלו יכולים לעזור לכם.

היסודות של עולם הכלבים 

חשוב ללמד את הכלב שלך את היסודות של עולם הכלבלבים. הנה כמה מקומות שבהם תוכל ללמוד עוד על אילוף גורים.

האיגוד הארצי של מאלפי כלבים מציע קורסים רבים בנושא אילוף כלבים עם אישורים המוכרים על ידי בעלי חיות מחמד רבים. אתה יכול להירשם לקורסים שלהם באופן אישי או מקוון. יש גם כמה חברות שמציעות ייעוץ אחד על אחד כדי ללמד אותך איך לאלף את הגור שלך בבית. אם אתה גר ליד רופא התנהגותי של כלבים, הם יוכלו לעזור בכל בעיה ספציפית שעלולה להיות לגור שלך ולהמליץ על מאמן מתאים עבורך.

ישנן דרכים רבות ללמוד אילוף כלבים. אחת השיטות הפופולריות ביותר היא לקחת שיעור. אם אינך מצליח למצוא שיעור באזור שלך, אתה תמיד יכול להשתמש באינטרנט. האינטרנט מלא בסרטונים והדרכות חינמיות על אילוף כלבים שבהם אתה יכול להשתמש כדי ללמד את עצמך או להשלים את הקורסים שלך.

באינטרנט יש גם קורסים מקוונים רבים שהם בדרך כלל זולים יותר מהעלות של נטילת קורס חי, אבל לפעמים הם חסרים עומק מכיוון שאין מדריך שיתמוך במה שאתה לומד.

דרך נוספת שבה אנשים לומדים אילוף כלבים היא על ידי קריאת ספרים בנושא. ישנם סגנונות רבים ושונים של ספרים זמינים בנושא, כך שיש לך אפשרויות רבות ושונות כיצד ללמוד כיצד לאמן את חיית המחמד שלך.

 

מהן הדרכים הטובות ביותר ללמוד איך לאלף כלב?

לדעת איך לאלף כלב זה לא קל כמו שזה נשמע, אבל למרבה המזל עבורך, יש המון משאבים ללמוד מהם.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להבין את סוג הכלב שאתה רוצה לאלף. אם זה כלב ממש קטן (כמו shiba inu או מלטזית), אז יש כמה טכניקות ספציפיות שתוכלו להשתמש בהן שיעבדו טוב יותר מאשר אם הכלב שלכם היה הרבה יותר גדול.

כמה טכניקות פופולריות כוללות ירידה על הידיים והברכיים ומתן לכלב שבחים, פינוקים וצעצועים.

מהם היתרונות של אילוף כלבים?

אילוף כלבים הוא תהליך ללמד כלב פקודות חדשות ועדכון שלהן על פקודות ישנות יותר. ישנם יתרונות רבים לאילוף כלבים שיכולים לעזור לך לחזק את הקשר שלך עם חיית המחמד שלך.

אחד היתרונות החשובים ביותר של אילוף כלבים הוא שהוא עוזר לך להפוך למנהיג טוב יותר עבור הגור שלך. כלבים צריכים עקביות כדי שהם ידעו למה לצפות מהבעלים שלהם. זה עוזר להם לפתח כבוד לבעלים, מה שבסופו של דבר יוביל לכך שהוא יהיה צייתן כלפיו.

יתרון חשוב נוסף של אילוף כלבים הוא שהוא עוזר לשלוט בהתנהגות חיות המחמד שלך. לדוגמה, אם יש לך כלב מרותק או שיש לו בעיית נביחות בלתי נשלטת, זה יהיה מועיל גם לך וגם לחיית המחמד שלך.

מהם כמה טיפים לאילוף הכלב שלי?

  1. כשאתה מאלף את הכלב שלך, חשוב לבסס את עצמך כמנהיג.
  2. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לוודא שהכלב שלך עוקב אחריך בבית ומקשיב למה שאתה אומר בלי לנשוך את הפה או לנשוך.
  3. אם נראה שהכלב שלך לא מקשיב, השתמש ב"לא!" בטון דיבור כועס, דחפו אותם מכל מה שהם עושים, או הסר פריט שהם משחקים איתו עד שהם חוזרים למסלול.
  4. זה גם יכול לעזור אם תשלב פקודות עם מחוות פיזיות כמו הצבעה על החפץ המדובר ושבח לכלב שלך כשהוא עושה את מה שאתה רוצה שהוא יעשה".

 

דילוג לתוכן