ויטמינים שמומלצים לכלבים 

ויטמינים שמומלצים לכלבים

אנחנו אוהבים כלבים

Our Founder

אם אתם מחפשים לקנות לכלב שלכם אוכל איכותי, כדאי מאוד לבדוק את הרכב הויטמינים הקיים במזון אותו אתם נותנים לכלב. 

היום קיימת מודעות מאוד גדולה למתן אוכל איכותי לכלבים מהסיבות שאוכל איכותי שומר על בריאות הכלב, מאריך את חייו ובנוסף מזונות איכותיים לכלבים כבר לא יקרים מאוד כמו בעבר וניתן למצוא אוכל לכלבים קטנים במחירים הוגנים ללא הצורך להתפשר על האיכות.

ויטמינים הם חלק חשוב בתזונה של הכלב. הם יכולים לעזור לשמור על הגור בריא וחזק. חשוב לדעת אילו ויטמינים מומלצים לכלבים על מנת להבטיח שחיית המחמד שלכם מקבלת את כל אבות המזון לה היא זקוקה.

להכיר את הוויטמינים ואת היתרונות שלהם

ויטמינים חיוניים לרווחת הכלב. הם מספקים חומרים מזינים ומינרלים חיוניים שעוזרים לשמור על הגור בריא ופעיל. אבל זה יכול להיות קשה לדעת אילו ויטמינים הם הטובים ביותר עבור הכלב . כדאי להכיר את הוויטמינים המומלצים לכלבים כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת לגבי מה הכי טוב עבור הכל. נבחן את היתרונות השונים של כל ויטמין, כמו גם את כל תופעות הלוואי הפוטנציאליות או הסיכונים הקשורים אליהם.

על ידי הבנת הוויטמינים הטובים ביותר עבור חיית המחמד, אפשר להבטיח שהם מקבלים את כל אבות המזון שהם צריכים כדי להישאר בריאים ומאושרים.

ויטמין A – אחד היתרונות של ויטמין A הוא שהוא עוזר לקדם מערכת חיסונית בריאה, שיכולה לעזור לכלב נגד זיהומים. ויטמין A חיוני גם לראייה ולצמיחת עצמות אצל כלבים. יותר מדי ויטמין A עלול לגרום לנזק לכבד ולגירוי בקיבה אצל כלבים. – אחד היתרונות של ויטמין A הוא שהוא עוזר לקדם מערכת חיסונית בריאה, שיכולה לעזור לכלב נגד זיהומים. ויטמין A חיוני גם לראייה ולצמיחת עצמות אצל כלבים. יותר מדי ויטמין A עלול לגרום לנזק לכבד ולגירוי בקיבה אצל כלבים.

ויטמינים B1 או תיאמין – אלה ויטמינים נחוצים ללב ולתאי הדם האדומים. במקרים מסוימים, מעט מדי ויטמין B1 עלול להוביל לאנמיה. – ויטמינים אלו נחוצים ללב ולתאי הדם האדומים. במקרים מסוימים, מעט מדי ויטמין B1 עלול להוביל לאנמיה.

ויטמינים B2 או ריבופלבין – ויטמין זה חיוני בחילוף החומרים של פחמימות ושומנים, כך שהם יכולים לשמש את הגוף במקום לאחסן אותם כשומן. יותר מדי ריבופלבין עלול לגרום לעור מגרד, הקאות ושלשולים אצל כלבים. – ויטמין זה חיוני בחילוף החומרים של פחמימות ושומנים, כך שהם יכולים לשמש את הגוף במקום להיות מאוחסן כשומן. יותר מדי ריבופלבין עלול לגרום לעור מגרד, הקאות ושלשולים אצל כלבים.

ויטמינים B3 או ניאצין – ויטמין זה הכרחי לחילוף החומרים של המזון, כך שישמש לתדלקת הגוף. מעט מדי ניאצין עלול להוביל לחוסר אנרגיה, עייפות ובכי כאשר מנסים להסתובב מכיוון שהליכה גורמת לכאב אצל כלבים. – יש אנשים שמכנים גם ויטמין B3 חומצה ניקוטינית או ניאצינמיד, מכיוון שזו צורה אחת שמקורה בחומצה ניקוטינית ששונתה במהלך העיבוד ל-methyl es ters. במקרים מסוימים, יותר מדי ניאצין עלול לגרום לקוצר נשימה ובחילות אצל כלבים.ויטמין B6 – ויטמין זה חשוב בחילוף החומרים של חלבונים, פחמימות ושומנים. הוא נדרש גם לסנתז ויטמין B אחר – ביוטין. מעט מדי ויטמין B6 עלול להוביל לבעיות נוירולוגיות כמו התקפים, התפתחות נפשית איטית אצל גורים ורעד אצל כלבים עם דלקת פרקים מתקדמת. – מחסור גורם לתסמינים כגון חולשת שרירים או עוויתות של החלק האחורי בעת מתיחה על כל ארבע הרגליים, חוסר קואורדינציה בשרירים שמוביל למעד במהלך ההליכה, סחרחורת לפעמים במהלך ריצה ממושכת ועוד.

דילוג לתוכן