למה כלבים נובחים

למה כלבים נובחים

אנחנו אוהבים כלבים

Our Founder

למה כלבים נובחים: כשבני אדם מנסים לתקשר עם כלבים

כלבים הם אחת החיות הכי אינטליגנטיות. הם חיות מאוד חברתיות ואוהבים לבלות עם בני אדם. כלבים יכולים להבין מצבים רגשיים ואת הכוונות מאחוריהם. אם אתה בעל כלבים אז אתה יודע שהם אוהבים לשמוע את קולו של הבעלים שלהם. זהו קשר רגשי שמתקיים בין בעלים לכלבים. עכשיו זה אולי נשמע מצחיק אם אי פעם היה לך כלב נובח בעבר אבל זה נכון.

כלבים נובחים מסיבות רבות. הם אוהבים לשחק והם אוהבים לצוד. אלו הסיבות העיקריות לכך שהם נובחים. כלבים אוהבים לקבל תשומת לב מאדוניהם. הם אוהבים שיש להם מראה קומי ומישהו לשחק איתו. זה טבעי שכלבים נובחים כשאדם זר מגיע לבית או כשהם רוצים לאכול.

לרוע המזל כאשר בני אדם מקיימים אינטראקציה עם כלבים הם הופכים לחלק מהבעיה ולא לפתרון. בני אדם אחרים מתוסכלים מהנביחה ומנסים להעניש את הכלב. הבעיה היא שהעונש הזה רק מלמד את הכלב איך להתנהג בצורה שמשמחת את הבעלים אבל לא עושה כלום כדי להפסיק את הנביחות.

אני מגדל כלבים כבר שנים וגיליתי שהבעיה הנפוצה שאני מתבקש לפתור שוב ושוב היא נביחות מוגזמות. זו בעיה שמעולם לא נפתרה באימון.

בעלי כלבים רוצים לתת לכלבים שלהם את האילוף ורוצים לפתור את הבעיה ללא חשבון מאלף. על מנת לפתור בעיה זו יש להבין מדוע הכלב נובח מלכתחילה.

זה דבר טבעי לכלבים לנבוח. אתה רוצה להגן על הבית שלך ואתה רוצה שהכלב שלך ינבח כשהוא שומע מישהו מגיע לדלת. יש סיבה שהוא או היא עלולים לנבוח. אז איך משיגים שליטה על הנביחות כך שהיא לא תגרום לבעיות בבית.

בואו נדבר על כמה דרכים שבהן תוכלו להתחיל להשתלט על הנביחות.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לוודא שהכלב שלך לא נפגע בשום צורה. ודא שהוא לא נובח כי הוא מרגיש מאוים. כלבים לא תוקפים אנשים. אם יש רעש בחוץ ודא שהכלב שלך נמצא בארגז שלו או קשור ולא מסוגל להגיע לרעש.

אתה כן רוצה לתגמל את הכלב שלך כאשר הוא עושה משהו לטעמכם. אם אתה רוצה שהם ינבחו אתה יכול לתגמל אותם כשהם נובחים וישתקו. זה עשוי להיות קשה יותר לעשות כאשר יש לך כלב שנובח כל הזמן אבל זה ישלוט על הנביחות.

אתה יכול לתגמל את הכלב שלך על התנהגות שקטה. השתמש בפינוק או בצעצוע כדי למשוך את תשומת הלב של הכלבים. ואז כשהכלב מגיע לתשומת הלב תן לכלב את הפינוק. חזור על זה כל עוד הכלב עושה זאת. ואז כשהכלב אוהב את הפינוק ואת ההתנהגות השקטה ואתם עוברים לדברים הבאים כדי לנסות למשוך את תשומת הלב של הכלבים. באמצעות שיטה זו ניתן לאמן את הכלב לשקט.

כלבים אכן נובחים, מייללים ומייבבים. אתה יכול לעשות משהו כדי לגרום להם לשקט. עם פינוק ולאט לאט פשוט תן פקודה להשקיט אותם. זה יכול לקחת קצת זמן כדי למשוך את תשומת הלב של הכלבים. אולי תרצה שיהיה לך מישהו שנמצא בקרבת מקום שייתן את הפקודות דרך דלת קרובה. כשהכלב מגיע לדלת אתה יכול לתגמל גם את ההתנהגות הזו. רק וודא שאתה ממשיך עם הענקת הפינוק והתגמולים.

אם יש לך כלב שמאוד אוהב לנבוח, אתה יכול לצאת החוצה ופשוט לעמוד שם בחוץ עם הכלב. ברגע שהכלב מתחיל לנבוח, אפשר להגיד בתקיפות לא ולתת פינוק. בסופו של דבר הכלב ילמד שברגע שהם נובחים, הם לא מקבלים את הפינוקים. הכלב עדיין ינבח כדי לקבל את הפינוקים שיש בחוץ.

דילוג לתוכן