עצות אפקטיביות לאילוף כלבים

עצות אפקטיביות לאילוף כלבים

אנחנו אוהבים כלבים

Our Founder

בעלי כלבים רבים מתוסכלים כאשר מאלפים את הכלבים שלהם. אמנם יש להם את היתרון בהחלט של חבילה מלאה בצעצועים לשחק איתם, אבל אין להם סבלנות לחבר הכי טוב של האדם ולרוב הכלבים יש אספסוף קטן איתם בכל פינה. התסכול הזה הוביל להתפתחה של תעשייה גדולה סביב "המאמן בחצר האחורית". החדשות הרעות הן שהמאמן בחצר האחורית הוא ספרות מוסמכת למדי. אתה והכלב שלך יכולים להיות מתוסכלים באותה מהירות כמו ערבוביה. החדשות הטובות הן כי אילוף כלבים יעיל אינו דורש שעות על גבי שעות של עבודה.

הכלל הראשון של אילוף כלבים הוא להבין את התנהגות הכלבים שלך. זהו הכלל החשוב ביותר לאילוף הכלב שלך. אתה צריך להבין אותו כדי שתוכל לתת לו להבין אותך. הוא לא יבין מילים אבל הוא יבין את הטון שלך בקולך. ה-pH של הקול המקומי של הכלב שלך גורם לו לבלבול ולהודות לך. אי הבנה זו תגרום במוקדם או במאוחר להתנהגות שלילית. לדוגמה, הוא עשוי ללמוד לנבוח כדי להפעיל אפילו את הכלב המתנהג בצורה מושלמת ביותר. כלבים הם יצורים אינטליגנטיים ומאפשרים עד 8 עד 10 שנים עבור עיבוד הזיכרון לנורמה. עד 8 שנים לכלב זה כבר די חלש. הם אולי זוכרים כמה דברים אבל הראיות לכך נתונות לוויכוח. הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לקוות לו הוא שהכלב לא יעשה משהו שאולי עשה בעבר. הרבה יותר חכם ללמד אותו דברים חדשים. הדרך הטובה ביותר ללמד כלב כל דבר היא לשנות את הדרך בה אתה עושה דברים כך שהוא יצטרך לשנות. כך אנו מסתגלים טוב יותר לעבודה עם הכלבים שלנו וללמד אותם טוב יותר.

הכלל השני באילוף כלבים יעיל הוא סבלנות. אתה לא יכול לאלף את הכלב שלך מהר. התשובה לגבי איך לאלף את הכלב מהר היא למעשה די פשוטה והיא לשנות את שיטות האילוף שלך כך שיתאימו להתנהגות הכלבים. לדוגמה, אם אתה בדרך כלל משתמש ברצועה ובקולר כדי לאמן את הכלב שלך, אבל הכלב שלך לא אוהב את התחושה של הרצועה והקולר על הצוואר שלו, אתה פשוט צריך להתחיל להשתמש ברתמה במקום בקולר. אתה יכול לקחת את הקולר ולשים אותו על הכלב חלק מהזמן, אבל לא כל הזמן. אם הכלב ילמד שהוא צריך לשבת או להישאר בשקט זמן מה לפני שהוא יכול להגיע לרתמה אז הוא יקשר את הקולר לזמן שהוא צריך להיות דומם והוא ישב ויישאר. בסופו של דבר הוא ילמד שהוא חייב לשבת בשקט כדי להגיע לרתמה והוא יישב כמו רוח בשביל זה.

כדאי גם לשנות את סדר העדיפויות שלך כדי להגיב להתנהגות הכלבים. זה יכול להיות המקרה שאתה מעלה מהירות ואתה לא מגיב בזמן הנכון. עליך להפסיק ולאחר מכן לנסות שוב מאוחר יותר. זהו אחד העצות החשובות ביותר לאילוף כלבים יעיל.

אם אתה רוצה לזרז את התהליך אז פשוט אתה צריך להיות יותר סבלני. זה ידרוש קצת סבלנות מצידך, אז כל עוד אתה סבלני תגיע לשם הרבה יותר מהר.

אתה צריך להחליט אם אתה רוצה ללמד את הכלב שלך לעשות משהו או סתם זבל ולהתעלם מהכלב. לעולם אל תלמד כלב לעשות את שניהם, לעולם לא תפתור את הבעיה מכיוון שאף אחד לא רוצה להיות זבל ומפריע כל הזמן.

אם אתה רוצה לשפר את בעיית נביחות והליכה של הכלבים אז אילוף פשוט בבית עשוי להיות מה שאתה צריך לעשות. אתה אולי חושב שמאמנים מקצועיים הם הפתרון האידיאלי במקרה שלך, אבל הם לא יתנו לך את התוצאות שאתה מחפש. מה שאתה באמת צריך זה לשפר את טכניקות האימון שלך ואתה הולך לעשות זאת עם מערכת אימון קליקים.

 

דילוג לתוכן