איך לאלף כלבים בקלות

איך לאלף כלבים בקלות

אנחנו אוהבים כלבים

Our Founder

כלבים הם החבר הכי טוב של האדם. הם נאמנים, שובבים ושותפים נהדרים שיש להם. ישנן דרכים רבות לאילוף כלבים, אך ישנה אחת שיכולה להיות מאוד יעילה וקלה – אילוף חיזוקים חיובי.

אימון חיזוק חיובי הוא סוג של אילוף כלבים המסתמך על תגמול על התנהגויות רצויות במקום על ענישה לא רצויות. זה נקרא גם אימון מבוסס תגמול או שימוש בתגמולים על התנהגות טובה במקום ענישה פיזית על התנהגות רעה.

חיזוק חיובי יכול להיות בצורה של שבחים (למשל, "ילד טוב!"), ליטופים, פינוקים (למשל, ביסקוויטים לכלבים), משחקים (למשל, להביא) או הרשאות אחרות (למשל, לתת לכלב שלך להיכנס הביתה כשהוא נראה במצוקה).

בכדי להצליח לאלף את הכלב בצורה נכונה, צריכים להתחיל בהגדרת השטח שלו כבר בהיותו גור. הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא על ידי שימוש עם גדר אילוף כלבים שאתם חייבים שתהיה חלק מארסנל הציוד שלכם לאילוף כלבים.

חלק זה מדבר על איך לאלף כלבים ומהי הדרך הקלה ביותר לעשות זאת.

כלבים הם בין חיות המחמד הפופולריות ביותר בעולם. הם יכולים להיות בני לוויה מאוד אוהבים וחברותיים לילדים, לקשישים ולאלה שגרים לבד. אבל עד כמה שאנחנו אוהבים אותם, הם צריכים לעבור הכשרה מגיל צעיר כדי להפסיק כל התנהגות רעה שהם אולי קלטו מהסביבה שלהם בשלב מאוחר יותר של החיים.

יש אנשים שחושבים שאילוף כלב הוא קשה אבל זה לא תמיד נכון – זה רק דורש קצת זמן וסבלנות – הכל עניין של למצוא את מה שהכי מתאים לכלב שלך. בחלק זה נעבור על כמה מהדרכים הקלות בהן תוכל ללמד את הכלב שלך כמה מיומנויות בסיסיות בלי יותר מדי טרחה או מהומה!

אם אתם רוצים לאלף את הכלב שלכם, התחילו בכך שוודאו כי אינכם מספקים לו מזון או מים לפחות שעה לפני האימון. ברגע שהכלב יהיה רעב וצמא, הוא יהיה יותר משתף פעולה וקל יותר לאלף אותו.

כשאתה מנסה ללמד את הכלב שלך טריקים חדשים, וודא שאתה לא מעניש את בעל החיים אם הוא נכשל בפעמים הראשונות. זה יצור קשר שלילי עם המשימה ואף יכול להוביל לתוקפנות במקרים מסוימים.

דגשים לאילוף כלבים מהיר

אילוף כלבים מהיר הוא תהליך אילוף כלב ללמוד כיצד להתנהג במסגרות שונות.

מחקר שנערך לאחרונה, שפורסם על ידי האגודה למדע פסיכולוגי, הראה שלכלבים שאומנו באמצעות חיזוק חיובי יש רמות גבוהות יותר של אוקסיטוצין בגופם. הורמון זה ידוע גם בתור "הורמון האהבה" והוא קשור לאמון ולקשר.

מציאת מאלף כלבים יכולה להיות משימה לא פשוטה. לא קל להבחין בין המאמנים הטובים לרעים.

להלן כמה מהמאפיינים של מאמן טוב שכדאי לקחת בחשבון כשאתה מחפש אחד כזה.

ניסיון: מאלף טוב קיים כבר זמן מה והיו לו סוגים רבים של התנסויות עם כלבים שונים בנסיבות שונות.

מאלף גרוע אולי עבד רק עם כלב אחד או שניים בכל חייו, אבל הוא עדיין יכול לנסות לגבות ממך יותר כסף.

מוניטין: מאמן טוב יעשה מגדרם כדי לוודא שכל הלקוחות שלו יהיו מרוצים מהאימון, בעוד מאמנים גרועים יעשו הכל כדי להשיג את הכסף שלך גם אם הם יודעים שזה לא יעבוד.

אילוף מהיר יותר לכלבים אפשרי בעזרת כמה כלים. חלק מהכלים הללו תוכננו במיוחד כדי לאמן את הכלב שלך מהר יותר בעוד שאחרים נועדו להפוך את כל התהליך למרגש יותר עבורך ועבור הכלב שלך.

  • יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי לאמן את הכלב שלך מהר יותר, כולל:
  • הגדר לוח אימונים,
  • להתאמן בבית,
  • השתמש באפליקציות חינמיות כדי ללמד פקודות וטריקים,
  • ודא שאתה משתמש בפינוקים ובשבחים כדי לתגמל את ההתנהגות הטובה של הכלב שלך.
דילוג לתוכן