דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמאמצים כלב

דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמאמצים כלב

אנחנו אוהבים כלבים

Our Founder

אימוץ כלבים – דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמאמצים כלב

דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שתאמצו כלב:

  • ודאו שאתם מוכנים לגור. אימוץ כלב זו לא בחירה שאתם צריכים לעשות מתוך גחמה. וודאו שיש לכם זמן, סבלנות וכסף עבור חבר חדש במשפחה. אם אין לכם זמן לגור,נסו לחשוב על זה שוב. לגור כלבים הממוצע יש תוחלת חיים של 12 עד 15 שנים.
  • כלבים הם חכמים יותר מרוב בעלי חיים אחרים. הם מזוהים על ידי האינטליגנציה הקיצונית שלהם. כל הכלבים חכמים ויהיה קל לאמן. זכרו שניתן לאמן אותם בקלות לציית לכללי החפיסה שלהם (בית או משפחה).
  • אם אתם מכירים את ההתנהגות של הגזע שאתם רוצים לאמץ, תרצו להעניק להם סביבה קרירה ובטוחה. זה יהיה עצוב לתת גור היפראקטיבי למשפחה עם ילדים קטנים. 

בעלים חסר אחריות עלול להביא את הכלב לבית קשה. הגור לומד מניסיונו של בעליו הקודם והופך לטוב יותר וניתן לאימון מהניסיון הזה. לבעלים חדשים אסור לכעוס על הגורים החדשים שלהם. הם עוברים תהליך אבל. אם היה להם ניסיון רע עם בעלים קודמים, אין להם סיבה להתרעם על הכלב. וודאו שיש לכם את הטמפרמנט המתאים לכלב שאתם מאמצים. שמרו תמיד על הכלב החדש שלכם בסביבה קרירה ועדינה.

  • אימוץ כלבים הוא הזדמנות שנייה לחיים לחיה תמימה. זו אמונה שראויה לתמיכה. תוחלת החיים הממוצעת של כלב היא 13-16 שנים. משפחות רבות נותנות את הכלבים הגורים אפילו בתור מתנה. הייתי מציע לא לעשות זאת. הכלב, הוא נחמד לתת במתנה אבל לא כאשר רוצים לתת גור כלבים במתנה למישהו שלא מוכן לקבל על עצמו טיפול בגור. אל תעשו את זה. לכל הפחות, אמצו כלב ממקלט מקומי. אתם תמיד יכולים לעשות משהו קטן כדי לעזור. מקלטים תמיד יותר משמחים לשמוע את החדשות על מסירת כלב.
  • זכרו, מה שקיבלתם לא תמיד יהיה חוויה נעימה לכלב החדש שלכם. אילוף כלבים יכול להיות בעיה עם כלבים רבים. אם היה לכם ניסיון רע, אל תחשבו שזה יהיה לכל החיים עבור הכלב שלכם. זו מערכת יחסים קשה. זה עלול לקחת הרבה זמן לבנות אמון וביטחון ביניכם לבין הכלב החדש שלכם.
  • זהו שלב חשוב מאוד. מחקר! ערכו רשימה של הבחירות המובילות עבור כלב. כמה אתם יודעים על הגזע? מהו הגזע הטוב ביותר עבורכם? יש לכם ילדים? מה אתם מקווים לעשות עם הכלב? תהיו כנה. זו יכולה להיות ההחלטה החשובה מכולן.
  • אל תבחרו בכלב שידוע ביכולות השמירה שלו. כדי להגן על ילדיכם וכדי להרחיק כלבים אחרים מהרכוש שלכם, יש צורך בכלב אגרסיבי.
  • הקדישו מחשבה רבה לצרכי הטיפוח של הכלב. האם אתם רוצים כלב בעל שיער ארוך, קצר שיער או תערובת. חתכים מסוימים כמו הדוקרנים על ספנייל יכולים להיות מאוד מושכים אבל יכולים לחתוך אותך במהירות.
  • שקלו להביא יותר מכלב אחד. אם יש לכם מספיק ילדים, בחרו בכלב שיש לו את התכונות שהם מלמדים את ילדיכם לרבות טיפול בכלב ואילוף.  ישנה חשיבות רבה לסבלנות כאשר אתם בוחרים לאלף גור חדש. אלו דברים שגם אותם צריכים לקחת בחשבון.
דילוג לתוכן