קולר אלקטרוני לאילוף כלבים

קולר אלקטרוני לאילוף כלבים

אנחנו אוהבים כלבים

Our Founder

קולרים אלקטרוניים לאילוף כלבים הופכים פופולריים יותר. הסיבה האמיתית היא שהם מאפשרים לכם לאמן את הכלב שלכם ממרחק בטוח. קולרי אילוף אחרים כמו קולר הלם הם קשים מאוד ויכולים להזיק לכלב. צווארונים כאלה הם לרוב הגורם להרבה פרסום רע. זה לא המקרה עם קולרים אלקטרוניים. כידוע, צווארונים מסוג זה הם כלי אימון מצוינים ובטוחים ביותר. אנו רוצים להדגיש שסוגים אלו של קולרים אינם אכזריים על הכלב שלכם, אך יש להם יתרונות רבים. אז הנה הנחות יסוד שאתם חייבים להבין לפני שאתם קונים קולר אלקטרוני לאילוף כלבים.

להבין היטב מה עושים

בניית קולר אלקטרוני לאימון חיות מחמד עשויה להיות לא הרעיון הטוב ביותר אם אתה כבעלים לא באמת מבין מה אתה עושה. יש הרבה ניחושים כשמדובר בצווארונים מסוג זה. זה מה שקורה כי אתה לא יודע את המידה הנכונה, את אורך הצווארון, את רמות הגירוי, את הפעולה המתקנת ועוד הרבה יותר. פשוט להרים אחד ולשים אותו על הכלב שלך לא יעבוד. אילוף כלבים לא מסתיים רק בהצמדת קולר אלקטרוני לצוואר של הכלב.

למדוד בשביל לקבל את המידה הנכונה

קולר אלקטרוני לאילוף כלבים לא יכול להיות מותאם באורך כפי שהייתם רוצים. אם אתה רוצה לקבל את הצווארון בדיוק, אתה צריך למדוד אותו. זה אומר שאתה מודד את הצוואר וכאשר הוא הופך צמוד, זה הזמן שאתה מודד את אורך הצווארון. לאחר שקיבלת את האורך, עדיף למדוד את רוחב הצווארון. אם עשית זאת, תוכל למדוד את היקף צווארו של הכלב כדי לקבוע את האורך המדויק של קולר הכלב.

כלבים קטנים מאוד

כלבים קטנים כמו צ'יוואווה, יורקיז, ג'ק ראסל ורבים אחרים דורשים קולרים בעלי שילוב של 8-12 צמתים. אם הצמתים נמצאו קרובים מדי זה לזה, הכלב עלול לחוות קושי בהליכה. בתור הבעלים, אתה עלול גם למצוא את זה לא נוח אם אתה צריך ללחוץ כל כך חזק על הרצועה כדי לשמור את הצמתים במקום הנכון. כבעל הכלב, אולי תרצה לעזור לתהליך ההליכה עם הכלב קצת יותר קל ולבחור בקולר עם פחות צמתים.

עלול לפגוע בכלב 

משהו מיוחד בקולר אלקטרוני במובן זה שהם עלולים לפגוע בכלב. לפני שתכפוף כלב לקולר חשמלי לחיות מחמד, אולי תרצה להבין קודם מה הקולר מסוגל לעשות. עם זאת, הגירוי המשמש בצווארונים יכול להיות יעיל מאוד. יש סוג של גירוי שנקרא סטטי שיש לו הלם נמוך מאוד. סוג נוסף של גירוי הוא מיקרו רטט. הרטט משמש לאילוף ובמקרים בהם הכלב צריך ללמוד התנהגות או פעילות גופנית חדשה. ניתן למצוא גם סטטי וגם רטט בצווארונים עם תרסיס, ציטרונלה או חומר לא רעיל אחר. הסוג השלישי הוא צליל גבוה שיכול להיות בעל השפעה דומה לגירוי סטטי.

עם זאת, אפילו לצווארון המסורתי יש מגבלות במקרים מסוימים. למשל, קולר אילוף עשוי לעבוד היטב במקרה של כלב שזוכר את אילוף שלו ומגיב לקולר, אך לא במקרים בהם הכלב עשוי להיות עקשן יותר או מאוד קשוב לבעלים וקשה מאוד לאילוף. במקרה כזה, הבעלים עלול לגלות ששימוש בקולר אילוף אינו הדרך היעילה ביותר לאילוף הכלב. זו הסיבה שחשוב שהקולר יתאים לכלב ולאישיות הבעלים. זה נכון גם לגבי כלבים שיש להם תגובות חזקות מאוד לגירוי כמו נביחות למשל. ייתכן שהבעלים לא יוכל לנתב מחדש את התנהגות הכלב ועדיין יצטרך לעבור תוכנית לשינוי התנהגות. אם זה המקרה, הצווארון המועדף יהיה אז צווארון אימון.

דילוג לתוכן